Alasztics Péter - Teret a kultúrának!
 
Egy festő elszökött zebrái, egy szobrász elkoborolt kutyája és egy reklámkampány. Hagyományos és térbeli reklámok a pécsi Labor2 kisérleti kultúrális térnek, amely egyben felhívja a figyelmet az elveszőben levő kultúrális örökségekre.

 

Balogh Györgyi - Magyar fűszerpaprika - Kalocsai Paprika Napok
 
A Kalocsai Paprika Napok a város legfontosabb fesztiválja. Új programok kitalálásával, a fesztivál arculatának frissítésével, plakátokkal és kiadványokkal szeretném felhívni a figyelmet erre a rendezvényre, kedvet csinálni arra, hogy a magyar emberek ellátogassanak vidékre, és szórakozás mellett megismerjék egyik legfontosabb hungarikumunkat és exportcikkünket.

 

Barabás Anna - Budapest BKV Útikönyv 2009
 
Útinapló a kedvenc BKV útvonalaimon keresztül, kiemelve a kedvenc megállóimat. A kiadvány arra próbálja bíztatni az embereket, hogy a napi ingázást ne nyűgnek tekintsék, hanem próbálják meg élvezni és találják meg a saját kedvenc helyszíneiket, megállóikat.


Bárányos Réka - Begin, bag in!
 
Az első segély az élethez
"Elköltözöm otthonról. Mit vigyek? Mit vegyek? Mit hova tegyek? Egyáltalán, hogy is kell csinálni?" Diplomamunkám célja az, hogy az "életkezdő"
fiatalokat segítsem olyan csomagok létrehozásával, amelyek rendszerbe szedve segítik őket az elindulásban.

 

Csorba Veronika - Győr interaktív infromációs adatbázisa
 
Diplomamunkám egy interaktív infromációs adatbázis, mely Győr város forgalmas helyein (pl.: vasútállomás, hotelek, sétálóutcák stb.) kihelyezve bárkinek, bármely nyelven, bármely időpontban, naprakész információt, és útbaigazítást nyújt. Célom új teret nyitni a város társadalmi életének lehetőségeit bemutató információs eszközöknek. Mivel ez egy a legszélesebb felvevőközönséggel rendelkező szolgáltatás, mely mindenki számára egyértelmű, és célravezető információt kell, hogy nyújtson, a tájékoztatás legsokoldalúbb eszközét, az érintőképernyős információs pultot alkalmazom. A névválasztásnál fontos szempont volt a rövid, lényegretörő név, mely egy logóban is k arakteres képet alkot. A "Hi" elnevezést választottam, mely a Helyi Infoszolgálat kifejezés rövidítése. Az így alkotott mozaikszó nemzetközileg is ismert jelentéssel bír (köszönés, üdvözlés).
 

 

Fehér Krisztina - Költöztető cég arculata és csomagolás dizájnja
 
Diplomamunkám lényege egy olyan csomagolási rendszer megvalósítása, amely többfunkciós. Könnyedén és praktikusan lehet becsomagolni használati tárgyainkat, melyek a költözés során így nem sérülnek. Majd mikor megérkezünk új lakásunkba a dobozokat átalakíthatjuk bútorokká
 

 

Horváth Martina - Környezetbarát

Diplomamunka üzenete: Szelektálj anyagok és színek szerint! (Figyeljünk környezetünkre, az élővilágra és a legfontosabb a földre ahol élünk!)

Diplomamunka célja: Az emberek ösztönzése a szelektálásra designos szelektív hulladékgyüjtő edények segítségével (színek, jelek , formák és piktogrammok használatával)
 

 

Mezei György Iván

 

 

Mohamed Nur – Képriport
 
A Képriport egy közszolgálati célú televíziós műsor, melyben egy adott témát érintve, illusztris személyek beszélnek érdekes kérdésekről, rövid, szpot-szerű bejátszásokban. A bejátszások érdekessége, hogy vizuális megjelenésükben elrugaszkodnak a szokványos riportképektől, a hangot illusztrációk, animációk, a beszédre asszociáló játékos mozgóképek kísérik. A műsor a televízió képernyőjén túl, offline hordozókon is tovább kommunikál a közönséggel, plakátok, kiadványok formájában. Diplomamunkám a műsor arculatának megtervezését, és az illusztrált riportok elkészítését fogalja magában.
A műsor szlogenje: Kulturális műsormegszakítás.
A sorozat első témája: A ritmus.
Megszólalnak: Papp Szilvia - filmvágó, Horváth Csaba - koreográfus, Busa István - zenész, Rácz Attila - színész

 

 

Nagy Katinka – Think Global
 

A think global egy elsősorban gyerekeknek készülő kampánysorozat a környezettududatos gondolkozásra nevelés érdekében. A kampány önmagában egy oktatóanyag, a weboldal pedig további segítséget és ötleteket nyújt az érdeklődő gyerekeknek. Célja felkelteni a gyerekek, szülők és oktatásban résztvevők érdeklődését a környezetünk és az egészségünk iránt, könyerzettudatos gondolkodásra nevelés. Bemutatni nekik a globális problémákat és megmutatni nekik, megértetni velük, hogy miért fontos változtatni és mit tehetünk a környezetünkért és saját egészségükért.
 

 

Novák Ádám – REFLECTION
 
Diplomamunkám 3 tételből álló borválogatás arculatának készítése és kampányának tervezése külföldi disztribúció céljából.
Napjainkban cseng le a könnyű reduktív borok reneszánsza és itt jön be a képbe Magyarország és Homonna Attila filozófiája: "Tokaj túl értékes ahhoz, hogy rejtett kincs maradjon".
 

 

Seres Flóra - Fiatal filmesek fesztiválja
 
A diplomamunka célja egy olyan arculat létrehozása, ami felkelti a fiatalok érdeklődését, valamint kapcsolódik a témához és a helyhez egyaránt. A kiválasztott helyszín a szimplakert. A hagyományos reklámozási formákon kívül( plakát,programfüzet,egyéb szóróanyagok) maga a helyszín is hangsúlyt kap. Maga a fesztivál fiktív, és az a célja, hogy megismertesse a mai filmes világot a fiatalok körében. A fesztivál kis költségvetésű, ezért az arculat is alacson költségvetésre épül.

 

Szabó Lívia - Deepa Henna Stúdió
 
A diplomamunka célja bemutatni a hennával való testfestés ősi és kifinomult művészetét modern köntösben, visszaemelni egy minőségi szintre, megismertetni a minták történetét, szimbolikáját.
 

 

Szűts Zoltán - Egy kávé és csokoládé bár arculata.
 
Logó, ital- és csokoládélap, esetleges belső feliratok, egyéb látvány- és arculati elemek, valamint egy beveztő kampány részét képező flyer és citylight plakát.
 

 

Tarján Zsófia – Under
 
Az Under egy olyan márka, ami támogatja az underground zenét. Fesztiválokat. Ruhákat ad el, koncerteket szervez.
 

 

Tomori Marcella - Egy könyvkiadó és termékeinek arculata
 
Papíralapú kiadvány átfordítása multimádiás kiadványnak, és multimédiás illusztráció visszafordítása a papíralapú kiadványokhoz. A termékeknek megfelelő céges arculat. Esztétikus és praktikus csomagolás, promóciós termékek.Konkrét termékek: könyv, cd, weboldal, arculati kézikönyv, cd-n is, plakát, logocsalád a felhasználhatóságra (pl: jobb-bal kéz, vízhatlan, UV-tűrő, stb.
 

 

Várkonyi Enikő – Fejlesztőjátékok
 
A játék minden gyermek számára öröm és sikerélményt nyújt. Arra szeretném felhívni a figyelmet diplomamunkámmal, hogy a gyerekeknek nem csak a tv-re és a videojátékokra van szüksége, hanem fejlődésük érdekében sokszor speciális játékokra is. Ezért választottam témámként a fejlesztő játékokat, melyekkel különösen a diszlexia, diszkalkólia és memória zavarral rendelkező gyerekek különböző tüneteit lehet gyógyítani óvodás korban.
 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://visart.blog.hu/api/trackback/id/tr471472655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása