A diplomaosztón több végzettel is beszélgettünk. Most Hidvégi Annával folytatott beszélgetést olvashatjátok. Anna most végzett a Visart vizuális kommunikáció szakán. 

 - Kérlek, mesélj kicsit a diplomamunkádról!

 - Májusban volt a diploma. A budapesti Design Terminál arculatát terveztem újra.

 

 

- A Design Terminálban erről tudnak?

- Nem tudnak. Úgy olvastam, hogy majd kiírnak egy pályázatot az arculat megújításával kapcsolatban. Arra majd beadom. Elkészítettem, lezártam, de igazándiból mindig fedez fel az ember benne hiányosságot, sőt egyre többet az  idő múlásával, ha lesz ilyen lehetőség, addigra tökéletesítve lesz. Még az is elképzelhető, hogy kiírás nélkül eljuttatom hozzájuk. Hiszen nem biztos, hogy muszáj egy pályázat ahhoz, hogy tudomást szerezzenek róla, viszont nagyon szuper volna, ha esetleg ez a diplomamunka meg is valósulna egyszer. Amikor belevágtam, természetesen ez is a fejemben volt. 

 - Mi a terved a diploma után?

 - Most egyelőre bővítem, kialakítom a portfóliómat… Még márciusban a hg.hu-n szerepeltem a ”Hét grafikusa” cikksorozatban, ami elég jó lehetőség volt, sokan kerestek meg munkalehetőséggel, de ez még diploma előtt volt, akkor főleg a diplomamunkámra koncentráltam, így pár dolgot tudtam csak elvállalni. Diploma után elkezdtem szabadúszóként dolgozni, ami egész nyáron át tartott, elkezdtem tapasztalatot gyűjteni, de még nagyon az elején járok. A jövőben egy - lehetőség szerint - külföldi mesterképzést tervezek még, és a legeslegjobb az volna, ha mellette, vagy utána lehetőségem nyílna külföldön dolgozni is.

 - Jelenleg dolgozol valahol?

 - Most egy budapesti reklámügynökségnél vagyok gyakornok. Megismerem az ügynökségi munkát, a reklámszakmát, belelátok, hogyan működik ez az egész, szerintem ez kikerülhetetlen tapasztalatszerzés akkor is, ha később esetleg nem ezen a területen - mint art director- szeretnék majd elhelyezkedni. Nem könnyű, az az igazság, sokszor nagy levegőt kell venni, és egyszerűen csak megcsinálni, amit az ügyfél szeretne…Ami sajnos nem mindig találkozik az elképzeléseinkkel. Kihívás, hogy így is valami esztétikus, megtervezett, logikus dolog legyen a végeredmény. Ezen kívül csupa érdekes dolog is történik velem, olyan új munkák és élethelyzetek, amikben eddig nem igazán volt részem, és mivel ez az egész már élesben megy, érdekes valahol visszalátni az életben egy olyan munkát, amiben én is dolgoztam, netalántán én terveztem. Természetesen – szerencsére - vannak olyan projektek, ahol teljesen szabad kezet kapok, vagy a kedvenceimmel, logóval illetve arculattervezéssel kapcsolatosak is. Sokat tanulok ezekből a helyzetekből, úgyhogy mindenképp hasznos. Emellett - ahogy az energiám engedi- kisebb szabadúszós munkákat is elvállalok. Aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. :)

Anna hivatalos honlapja: http://www.hidvegianna.com


A bejegyzés trackback címe:

https://visart.blog.hu/api/trackback/id/tr593390841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása