Café Budapest arculat

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add a Google Reader-hez

2011.12.17. 09:36


Negyedikes diákjaink egyik feladata egy fesztivál arculat tervezése volt a Café Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál számára. Ez után Magyar Zsuzsa tanárnő az alábbi levelet kapta a Budapesti Fesztiválközpont kommunikációs vezetőjétől. (részletek)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kedves Mogyi,

...

A prezentációt megelőző napokban már hatalmas izgatottság vett erőt rajtam, ugyanakkor felemás érzések is viaskodtak bennem, mert kíváncsian vártam, hogy a fiatal, friss tehetségek hogyan közelítik meg a kultúrát, hisz mindenkit olyan erősen érint a fogyasztói társadalom minden más terméke, mint pl. telefonok, divat, autók, stb., illetve aggódtam, hogy milyen anyagokat állítanak össze, mivel nem ismertem a diákok felkészültségét, technikai tudását.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már az első prezentáció alatt rá kellett jönnöm, hogy a technikai tudás és kreativitás miatt nem szabad aggódnom, izgalmas délelőttnek nézek elébe! A 14 diákból szinte kivétel nélkül bármelyikük prezentációját elfogadtam volna, volt olyan, amit úgy ahogy előadott, de voltak olyanok is, amiken már csak keveset kellett volna dolgozni, hogy elfogadható legyen a számomra. Annyi ötletet, frissességet találtam az anyagokban, melyeket nem szabad veszni hagyni és már egyeztettem is a Café Budapest kreatív ügynökségével, a Laboratory Ideas vezetőségével, hogy a 2012-es Café Budapest kreatív munkáiba vonjunk be diákot vagy diákokat Tőletek!

Nagyon köszönöm a lehetőséget, hogy a Visart Művészeti Akadémia a Café Budapest Kortárs Művészeti Fesztivált választotta tananyagául.

Üdv, Torma Szabolcs kommunikációs vezető

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://visart.blog.hu/api/trackback/id/tr23470410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása